Konversijų sekimas svetainėje
Ko reikia norint sekti konversijas
Yra keli būdai sekti konversijas svetainėje:
- pridėti Google Tag Manager (GTM) kodą, ir atlikti nustatymus per GTM.
- pridėti konversijų sekimo kodus į patį svetainės kodą.
* Elektroninėse parduotuvėse norint sekti peržiūrėtas prekes ar pirkinių verte į svetaine vistiek riekia pridėti papildomus kodus.
Išsiaiškinti kokie veiksmai svetainėje yra skaitomi kaip naudingi ir tuomet pasirinkus sekimo metoda atlikti atitinkamus nustatymus norint šiuos veiksmus susekti.
Šiame pavyzdyje pateiksiu ką reikia daryti norit susekti konversijas naudojantis GTM.
- Prisidėkite GTM kodą į svetaine, visuose svetainės puslapiuose.
- Atlikti nustatymus GTM, kad būtų pradėti sekti veiksmai atlikti svetainėje ir nustatyti įvykių siuntimą į Google Analytics platformą.
- Ištestuoti ir patikrinti ar įvykiai atliekami svetaineje išsiunčia įvykius į Google Analytics.
- Palaukti 24-48h. kol įvykiai atsiras Google Analytics statistikoje, tuomet įvykius reikia pažymėti kaip konversijas.
- Pažymėjus įvykius kaip konversijas reikia nueiti į Google Ads konversijų nustatymus ir importuoti į Google Ads sistema, kad šie įvykiai taip pat būtų sekami.
Ką galima sekti kaip konversija?
Įvykiai kuriuos norite sekti kaip konversijas priklauso nuo jūsų teikiamų paslaugų. Dažniausiai kaip konversijos yra sekami šie įvykiai: telefono nr. paspaudimas, el. pašto paspaudimas, kontaktų formos išsiuntimas, elektroninėse paduotuvėse šie įvykiai galėtu būtų prekės peržiūrą, prekės pridėjimas į krepšelį, pirkimas elektonijėje parduotubėje.