Google Ads

Reklamavimo internetu ir „Google Ads“ pranašumai

Reklamavimas internetu leidžia rodyti skelbimus žmonėms, kuriems tikriausiai bus įdomūs jūsų produktai ir paslaugos, išfiltruojant tuos, kuriems jie nebus įdomūs. O jūs galėsite stebėti, ar šie žmonės spustelėjo jūsų skelbimus. Reklamavimas internetu taip pat suteikia galimybę pasiekti potencialius klientus, kai jie naudoja kelis įrenginius – stalinius, nešiojamuosius, planšetinius kompiuterius ir išmaniuosius telefonus.

„Google Ads“ pranašumai

„Google Ads“ leidžia pasinaudoti reklamavimo internete teikiamais pranašumais: rodyti skelbimus tinkamiems žmonėms, tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku. „Google Ads“ siūlo kelis pranašumus, tačiau keli toliau išvardyti yra pagrindiniai.

1. Skelbimų taikymas

Taikymas suteikia galimybę rodyti skelbimus ir pasiekti žmones, turinčius konkrečių pomėgių, t. y žmones, susidomėjusius jūsų produktais ir paslaugomis, ir rodyti jiems atitinkamus skelbimus.

„Google Ads“ siūlo skirtingų taikymo būdų. Čia pateikiama apžvalga galimybių, kuriomis pasinaudoję savo rinkodaros kampanijas galite padaryti dar tikslesnes, naudodami internetinius skelbimus.

  • Raktiniai žodžiai: žodžiai arba frazės, susijusios su jūsų produktais ir paslaugomis, kurie naudojami skelbimams rodyti, kai klientai ieško šių terminų arba lankosi atitinkamose svetainėse.
  • Skelbimo vieta: rodykite skelbimus „Google“ paieškos rezultatų puslapiuose ir svetainėse, kurios yra „Google“ paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklų dalis.
  • Amžius, vieta ir kalba: pasirinkite amžių, geografinę vietovę ir klientų kalbą.
  • Dienos, laikas ir dažnumas: rodykite skelbimus tam tikromis valandomis arba savaitės dienomis ir nuspręskite, kaip dažnai skelbimai bus rodomi.
  • Įrenginiai: jūsų skelbimai gali būti rodomi visų tipų įrenginiuose, taip pat galite nustatyti, kuriuose įrenginiuose ir kada jie rodomi.
2. Mokesčių valdymas

„Google Ads“ leidžia kontroliuoti, kaip leidžiate pinigus. Minimumas nenustatytas. Taip pat galite pasirinkti, kiek pinigų išleisti per mėnesį, per dieną ar vienam skelbimui. Mokėsite tik tada, kai kas nors spustelės skelbimą.

3. Sėkmės įvertinimas

Naudodami „Google Ads“ žinosite, kai kas nors spustelės jūsų skelbimą. Jei žmonės spustelės jūsų skelbimą, o tada atliks kokį nors jūsų įmonei vertingą veiksmą – įsigis produktą, atsisiųs programą arba paskambins užsisakyti – taip pat galėsite tai stebėti.

Matydami, kokie skelbimai sulaukia paspaudimų, o kokie nesulaukia, greitai suprasite, į ką savo kampanijoje investuoti. O tai gali padidinti jūsų investicijų grąžą.

Galite gauti kitos vertingos informacijos, pavyzdžiui, kiek vidutiniškai jums kainuoja reklamavimas, kuris lemia klientų pirkimą arba skambučius internete. Be to, galite naudoti kelis analizės įrankius ir sužinoti klientų apsipirkimo įpročius, pvz., kiek ilgai jie ieško produkto prieš jį įsigydami.

4. Kampanijų tvarkymas

„Google Ads“ taip pat siūlo įrankius, kuriais galite lengvai tvarkyti ir stebėti paskyras.

Jei tvarkote kelias „Google Ads“ paskyras, „Mano klientų centro“ (MKC) valdytojo paskyra yra galingas įrankis, kuris padėtų sutaupyti laiko. Jis leis lengvai vienoje vietoje peržiūrėti ir valdyti visas „Google Ads“ paskyras.

Taip pat galėsite tvarkyti „Google Ads“ paskyrą neprisijungę per naršykle. „Google Ads Editor“ redagavimo priemonės, nemokamai atsisiunčiama darbalaukio programa, kuri leis greitai ir patogiai atlikti paskyros pakeitimus. Naudodami „Google Ads Editor“ redagavimo priemonę galite atsisiųsti paskyros informaciją, redaguoti kampanijas neprisijungę ir įkelti pakeitimus į „Google Ads“. „Google Ads“ redagavimo priemonę galite naudoti norėdami tvarkyti redaguoti ir peržiūrėti kelias paskyras iš karto, nukopijuoti arba perkelti elementus iš vienos skelbimų grupės ir kampanijos į kitą ir anuliuoti bei grąžinti kelis pakeitimus redaguodami kampanijas.